Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) (1988.06-1992.05) 84km » TO-BJ-4227 moog
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.5 (c62a) (1988.06-1992.05) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza TO-BJ-4227 MOOG

TO-BJ-4227 Sworzeń wahacza MOOG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

TO-BJ-4227

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]82
Wysokość [mm]65
Wymiar gwintuM12X1.25
Wymiar stożka [mm]16,6
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN4044197378791

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza TO-BJ-4227 MOOG

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (średnica stożka 16,6mm) pasuje do: TOYOTA PASEO, STARLET 1.0-1.5D 12.89-07.99
numery OEM:
TOYOTA      4334019025

Zastosowanie Sworzeń wahacza TO-BJ-4227 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza TO-BJ-4227 MOOG:

Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.