
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Długość [mm] | 65 |
| Wysokość [mm] | 80 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 7,8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6 |
| nr EAN | 4044197116300 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-1364 MOOG
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183P, 4D0407183Q
4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183P, 4D0407183Q
4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183P, 4D0407183Q
| AUDI | 4D0 407 183 AB | |
| AUDI | 4D0 407 183 AC | |
| AUDI | 4D0 407 183 M | |
| AUDI | 4D0 407 183 N | |
| AUDI | 4D0 407 183 P | |
| AUDI | 4D0 407 183 Q | |
| SEAT | 4D0 407 183 AB | |
| SEAT | 4D0 407 183 AC | |
| SEAT | 4D0 407 183 M | |
| SEAT | 4D0 407 183 N | |
| SEAT | 4D0 407 183 Q | |
| SKODA | 4D0 407 183 AB | |
| SKODA | 4D0 407 183 AC | |
| SKODA | 4D0 407 183 P | |
| SKODA | 4D0 407 183 Q | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 AB | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 AC | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 M | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 N | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 P | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 Q |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-1364 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-1364 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.