Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | góra |
Długość [mm] | 39 |
Wysokość [mm] | 45 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 5,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 5,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 3,9 |
nr EAN | 4044197569830 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-8812 MOOG
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0505203A
1K0505203A
1K0505203A
1K0505203A
AUDI | 1K0 505 203 A | |
SEAT | 1K0 505 203 A | |
SKODA | 1K0 505 203 A | |
VOLKSWAGEN | 1K0 505 203 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-8812 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-8812 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.