Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1130 | |
nr EAN | 087295102534 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0253 NGK
ALFA ROMEO | 46420612 | |
ALFA ROMEO | 46423798 | |
ALFA ROMEO | 60 57 87 68 | |
ALFA ROMEO | 7668286 | |
FIAT | 46420612 | |
FIAT | 46423798 | |
FIAT | 60 578 768 | |
FIAT | 7668286 | |
LANCIA | 46420612 | |
LANCIA | 46423798 | |
LANCIA | 60 57 87 68 | |
LANCIA | 7668286 | |
FERRARI | 46 42 06 12 | |
FERRARI | 46 42 37 98 | |
FERRARI | 60 57 87 68 | |
FERRARI | 76 68 28 6 | |
MASERATI | 46 42 06 12 | |
MASERATI | 46 42 37 98 | |
MASERATI | 60 57 87 68 | |
MASERATI | 76 68 28 6 |
Zastosowanie Sonda lambda 0253 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0253 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.