Liczba przewodów | 1 | |
Długość [mm] | 650 | |
nr EAN | 087295104170 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0417 NGK
MITSUBISHI | MD 011 225 | |
MITSUBISHI | MD 073 175 | |
MITSUBISHI | MD 073 461 | |
MITSUBISHI | MD 073 546 | |
MITSUBISHI | MD 077 621 | |
MITSUBISHI | MD 088 116 | |
MITSUBISHI | MD 088 616 | |
MITSUBISHI | MD 089 922 | |
MITSUBISHI | MD 107 793 | |
MITSUBISHI | MD 108 934 | |
MITSUBISHI | MD 109 613 | |
MITSUBISHI | MD 110 487 | |
MITSUBISHI | MD 110 492 | |
MITSUBISHI | MD 117 240 | |
MITSUBISHI | MD 117 242 | |
MITSUBISHI | MD 117 280 | |
MITSUBISHI | MD 119 609 | |
MITSUBISHI | MD 121 306 | |
MITSUBISHI | MD 127 062 | |
MITSUBISHI | MD 129 183 | |
MITSUBISHI | MD 131 446 | |
MITSUBISHI | MD 131 447 | |
MITSUBISHI | MD 131 540 | |
MITSUBISHI | MD 136 309 | |
MITSUBISHI | MD 140 388 | |
MITSUBISHI | MD 149 813 | |
MITSUBISHI | MD 180 388 | |
MITSUBISHI | MD078791 | |
MITSUBISHI | MW 119 210 | |
HYUNDAI | 39210-21320 | |
HYUNDAI | 39210-21340 | |
HYUNDAI | 39210-24320 | |
HYUNDAI | 39210-24550 | |
HYUNDAI | 39210-32500 | |
HYUNDAI | 39210-32510 | |
HYUNDAI | MD 088 616 | |
HYUNDAI | MD 107 793 | |
HYUNDAI | MD078791 | |
KIA | 39210-21320 | |
KIA | 39210-21340 | |
KIA | 39210-24320 | |
KIA | 39210-24550 | |
KIA | 39210-32500 | |
KIA | 39210-32510 | |
KIA | MD 078 791 | |
KIA | MD 088 616 | |
KIA | MD 107 793 |
Zastosowanie Sonda lambda 0417 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0417 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.