Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 700 | |
nr EAN | 087295116173 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1617 NGK
AUDI | 06A 906 262 AM | |
AUDI | 06A 906 262 K | |
SEAT | 06A 906 262 AM | |
SEAT | 06A 906 262 K | |
SKODA | 06A 906 262 AM | |
SKODA | 06A 906 262 K | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AM | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 K | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 AM | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 K | |
BENTLEY | 06A 906 262 AM | |
BENTLEY | 06A 906 262 K |
Zastosowanie Sonda lambda 1617 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 1617 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.