| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 526 |
| nr EAN | 087295117217 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1721 NGK
| AUDI | 03C 906 262 M | |
| AUDI | 06A 906 262 M | |
| SEAT | 03C 906 262 M | |
| SEAT | 06A 906 262 M | |
| SKODA | 03C 906 262 M | |
| SKODA | 06A 906 262 M | |
| VOLKSWAGEN | 03C 906 262 M | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 M | |
| LAMBORGHINI | 03C 906 262 M | |
| LAMBORGHINI | 06A 906 262 M | |
| BENTLEY | 03C 906 262 M | |
| BENTLEY | 06A 906 262 M |
Zastosowanie Sonda lambda 1721 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 1721 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.