Liczba przewodów | 3 | |
Długość [mm] | 1215 | |
nr EAN | 087295118597 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1859 NGK
ALFA ROMEO | 60567759 | |
ALFA ROMEO | 60808457 | |
ALFA ROMEO | 7654221 | |
AUDI | 034 906 265 F | |
FIAT | 60567759 | |
FIAT | 60808457 | |
FIAT | 7654221 | |
LANCIA | 60567759 | |
LANCIA | 60808457 | |
LANCIA | 7654221 | |
SEAT | 034 906 265 F | |
SKODA | 034 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 034 906 265 F | |
FERRARI | 60 56 77 59 | |
FERRARI | 60 80 84 57 | |
FERRARI | 76 54 22 1 | |
LAMBORGHINI | 034 906 265 F | |
MASERATI | 60 56 77 59 | |
MASERATI | 60 80 84 57 | |
MASERATI | 76 54 22 1 | |
BENTLEY | 034 906 265 F |
Zastosowanie Sonda lambda 1859 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 1859 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.