| Liczba przewodów | 3 |
| Długość [mm] | 895 |
| nr EAN | 087295118771 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1877 NGK
| ALFA ROMEO | 161241101601 | |
| ALFA ROMEO | 60 50 76 90 | |
| ALFA ROMEO | 60 80 54 28 | |
| ALFA ROMEO | 605076900 | |
| ALFA ROMEO | 76 19 30 3 | |
| ALFA ROMEO | 76193030 | |
| ALFA ROMEO | 761930300 | |
| AUDI | 077 906 265 | |
| FIAT | 161 24 11 016 01 | |
| FIAT | 60 50 76 900 | |
| FIAT | 60507690 | |
| FIAT | 60805428 | |
| FIAT | 76 19 30 30 | |
| FIAT | 7619303 | |
| FIAT | 761930300 | |
| JAGUAR | DBC6907 | |
| LANCIA | 161 24 11 016 01 | |
| LANCIA | 60 50 76 90 | |
| LANCIA | 60 50 76 900 | |
| LANCIA | 60 80 54 28 | |
| LANCIA | 76 19 30 3 | |
| LANCIA | 76 19 30 30 | |
| LANCIA | 761930300 | |
| SEAT | 077 906 265 | |
| SKODA | 077 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 265 | |
| FERRARI | 161 24 11 016 01 | |
| FERRARI | 60 50 76 90 | |
| FERRARI | 60 50 76 900 | |
| FERRARI | 60 80 54 28 | |
| FERRARI | 76 19 30 3 | |
| FERRARI | 76 19 30 30 | |
| FERRARI | 76 19 30 300 | |
| LAMBORGHINI | 077 906 265 | |
| MASERATI | 161 24 11 016 01 | |
| MASERATI | 60 50 76 90 | |
| MASERATI | 60 50 76 900 | |
| MASERATI | 60 80 54 28 | |
| MASERATI | 76 19 30 3 | |
| MASERATI | 76 19 30 30 | |
| MASERATI | 76 19 30 300 | |
| BENTLEY | 077 906 265 |
Zastosowanie Sonda lambda 1877 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 1877 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.