Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1465 | |
nr EAN | 087295118924 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1892 NGK
ALFA ROMEO | 55 35 45 95 | |
FIAT | 55 35 45 95 | |
LANCIA | 55 35 45 95 | |
OPEL | 12574574 | |
OPEL | 55354595 | |
OPEL | 855395 | |
OPEL | 855507 | |
CHEVROLET | 12 574 574 | |
CHEVROLET | 55 354 595 | |
DAEWOO | 12 574 574 | |
DAEWOO | 55 354 595 | |
FERRARI | 55 35 45 95 | |
MASERATI | 55 35 45 95 | |
PONTIAC | 12 574 574 | |
PONTIAC | 55 354 595 | |
BUICK | 12 574 574 | |
BUICK | 55 354 595 | |
CADILLAC | 12 574 574 | |
CADILLAC | 55 354 595 |
Zastosowanie Sonda lambda 1892 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 1892 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.