Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 711 |
nr EAN | 087295904053 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 90405 NGK
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
03C906262AT
03C906262AT
03C906262AT
AUDI | 03C 906 262 AT | |
SEAT | 03C 906 262 AT | |
SKODA | 03C 906 262 AT | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AT | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 AT | |
BENTLEY | 03C 906 262 AT |
Zastosowanie Sonda lambda 90405 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 90405 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.