
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1130 |
| nr EAN | 087295904367 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 90436 NGK
| ALFA ROMEO | 46 42 06 12 | |
| ALFA ROMEO | 46 42 37 98 | |
| ALFA ROMEO | 60 57 87 68 | |
| ALFA ROMEO | 76 68 28 6 | |
| FIAT | 46 42 06 12 | |
| FIAT | 46 42 37 98 | |
| FIAT | 60 57 87 68 | |
| FIAT | 76 68 28 6 | |
| LANCIA | 46 42 06 12 | |
| LANCIA | 46 42 37 98 | |
| LANCIA | 60 57 87 68 | |
| LANCIA | 76 68 28 6 | |
| FERRARI | 46 42 06 12 | |
| FERRARI | 46 42 37 98 | |
| FERRARI | 60 57 87 68 | |
| FERRARI | 76 68 28 6 | |
| MASERATI | 46 42 06 12 | |
| MASERATI | 46 42 37 98 | |
| MASERATI | 60 57 87 68 | |
| MASERATI | 76 68 28 6 |
Zastosowanie Sonda lambda 90436 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 90436 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.