Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 90436 ngk

Sonda lambda 90436 NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA739-EE32

numer części:

90436

producent:

NGK

Liczba przewodów 4
Długość [mm] 1130
nr EAN 087295904367

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 90436 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 1130mm) pasuje do: ALFA ROMEO 155, 164; FIAT CINQUECENTO, CROMA, PANDA, PUNTO, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA, DELTA II, THEMA, Y10 0.9-3.0 07.89-07.04
numery OEM:
ALFA ROMEO      46 42 06 12
ALFA ROMEO      46 42 37 98
ALFA ROMEO      60 57 87 68
ALFA ROMEO      76 68 28 6
FIAT      46 42 06 12
FIAT      46 42 37 98
FIAT      60 57 87 68
FIAT      76 68 28 6
LANCIA      46 42 06 12
LANCIA      46 42 37 98
LANCIA      60 57 87 68
LANCIA      76 68 28 6
FERRARI      46 42 06 12
FERRARI      46 42 37 98
FERRARI      60 57 87 68
FERRARI      76 68 28 6
MASERATI      46 42 06 12
MASERATI      46 42 37 98
MASERATI      60 57 87 68
MASERATI      76 68 28 6

Zastosowanie Sonda lambda 90436 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 90436 NGK:

Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.