Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.0 TSI (2020.06-???) 110km » 96997 ngk
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.0 Tsi (2020.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 96997 NGK

96997 Sonda lambda NGK
ngk 96997

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA739-EE12

numer części:

96997

producent:

NGK

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 92088
Liczba przewodów4
Długość [mm]1175
nr EAN087295969977

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 96997 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 1175mm) ALFA ROMEO 145, 146, 156, 159, 166, GTV, SPIDER 1.6-3.0 12.94-12.12
numery OEM:
ALFA ROMEO      46 43 45 52
ALFA ROMEO      46 46 20 06
FIAT      46 43 45 52
FIAT      46 46 20 06
LANCIA      46 43 45 52
LANCIA      46 46 20 06
FERRARI      46 43 45 52
FERRARI      46 46 20 06
MASERATI      46 43 45 52
MASERATI      46 46 20 06

Zastosowanie Sonda lambda 96997 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 96997 NGK:

Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.
Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.