Długość sieci [mm] | 525 |
Szerokość sieci [mm] | 359 |
Głębokość sieci [mm] | 32 |
Materiał żeber chłodzących | Aluminium |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez ramy |
Materiał zbiornika wody (chłodnica) | Tworzywo sztuczne |
Rodzaj chłodnicy | Żebra chłodzące połączone mechanicznie |
nr EAN | 5707286200456 |
Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica, układ chłodzenia silnika 62164A NISSENS
FORD | 1029459 | |
FORD | 1664029 | |
FORD | 1664038 | |
FORD | 1664039 | |
FORD | 1664047 | |
FORD | 1664048 | |
FORD | 1664052 | |
FORD | 1664069 | |
FORD | 1664079 | |
FORD | 1664081 | |
FORD | 1664637 | |
FORD | 1664804 | |
FORD | 1668299 | |
FORD | 1668300 | |
FORD | 1668442 | |
FORD | 1668906 | |
FORD | 1671778 | |
FORD | 6550334 | |
FORD | 6550336 | |
FORD | 6550337 | |
FORD | 6559620 | |
FORD | 6559623 | |
FORD | 6559630 | |
FORD | 6559632 | |
FORD | 6559920 | |
FORD | 6562896 | |
FORD | 6562899 | |
FORD | 6562906 | |
FORD | 6562908 | |
FORD | 6616487 | |
FORD | 6651635 | |
FORD | 6792788 | |
FORD | 6912231 | |
FORD | 6912239 | |
FORD | 91AB 8005 SE | |
FORD | 92AB 8005 AA | |
FORD | 92AB 8005 EA | |
FORD | 92AB 8005 EB | |
FORD | 92AB 8005 EC | |
FORD | 92AB 8005 JA | |
FORD | 92AB 8005 JB | |
FORD | 92AB 8005 KA | |
FORD | 92AB 8005 LA | |
FORD | 92AB 8005 NA | |
FORD | 92AB 8005 RB | |
FORD | 92AB 8005 SA | |
FORD | 92AB 8005 SB | |
FORD | 92AB 8005 SC | |
FORD | 92AB 8005 VA | |
FORD | 92AB 8005 VB | |
FORD | 92AB 8005 VC | |
FORD | 92AB 8005 YA | |
FORD | 92AB 8005 YB | |
FORD | 92AB8005BA | |
FORD | 92AB8005BB | |
FORD | 92AB8005BC | |
FORD | 92AB8005YC | |
FORD | 92ABB005YC | |
FORD | 97AB 8005 AA | |
FORD | ME92AB8005ED | |
FORD | ME97AB8005AA | |
FORD | R92AB8005SC | |
FORD | R92AB8005SD |
Zastosowanie Chłodnica, układ chłodzenia silnika 62164A NISSENS w samochodach:
Opinie Klientów o Chłodnica, układ chłodzenia silnika 62164A NISSENS:
Praca silnika spalinowego w samochodzie osobowym czy ciężarowym wiąże się z procesem gwałtownego spalania mieszanki paliwowej. W takim procesie następuje znaczny wzrost temperatury zarówno otoczenia, jak i elementów samej jednostki napędowej. Aby nie doszło do jej uszkodzenia na skutek przegrzania konieczne jest stosowanie odpowiedniego układu chłodzenia. Integralną częścią i jednocześnie najważniejszym elementem takich układów są chłodnice cieczy. Wbrew powszechnemu przekonaniu nie są to jedynie zbiorniki z płynem chłodzącym. Są to złożone konstrukcje z zamkniętym obiegiem cieczy, które pełnią rolę podobną do wymienników ciepła.
Budowa i działanie chłodnicy wodnej
Proces chłodzenia silnika wielu osobom kojarzy się z obniżaniem jego temperatury aż do poziomu całkowitego wychłodzenia. W rzeczywistości zadaniem chłodnicy cieczy nie jest ostudzenie jednostki napędowej, ale utrzymanie jej temperatury na określonym poziomie. Jest to konieczne z uwagi na fakt, że zimny silnik pracuje mniej sprawnie.
Samochodowe chłodnice cieczy są zbudowane ze zbiornika i wężownicy, przez którą przepływa medium odpowiedzialne za wymianę energii cieplnej. Ciecz przepływa przez silnik wchłaniając ciepło, a następnie oddaje je za pośrednictwem wymiennika. Dodatkowym wsparciem przy tej wymianie jest wentylator. Ciepło oddawane przez chłodnicę jest wykorzystywane do ogrzewania wnętrza kabiny samochodu.
Chłodnice wody w naszym asortymencie
W asortymencie naszego sklepu znajduje się wiele modelu chłodnice płynu chłodzącego przeznaczonych do utrzymywania optymalnej temperatury jednostki napędowej. Oferujemy także chłodnice oleju, które mogą być montowane jako uzupełnienie tradycyjnego układu chłodzenia. Dostępne modele marek takich jak Elring, NRF czy Easy Fit są przeznaczone do montażu w pojazdach, w których dynamiczna jazda powoduje znacznie intensywniejsze nagrzewanie się silnika. Polecamy też tradycyjne chłodnice cieszy do różnych modeli samochodów, które pełnią standardowe zadania związane z pracą układu chłodzenia.