Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890602 nissens

Kompresor klimatyzacji 890602 NISSENS

890602 Kompresor klimatyzacji NISSENS
nissens 890602
Kompresor klimatyzacji 890602
890602
nissens 890602 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji 890602 nissens
Kompresor klimatyzacji 890602 nissens
948.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890602

producent:

NISSENS

Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]110
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]133
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SES14C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 890602 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B9, A4 B9, A5, A6 C7, A7, Q7, PORSCHE MACAN, VW TOUAREG 1.4-3.0D 05.14-
numery OEM:
AUDI      4M0820803
PORSCHE      8T0260805E
PORSCHE      8T0260805N
PORSCHE      8T0260805NX
SEAT      4M0820803
SKODA      4M0820803
VOLKSWAGEN      4M0820803

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 890602 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 890602 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.