Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89168 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89168 NISSENS

89168 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89168
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89168
89168
nissens 89168 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89168

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta SANDEN
Liczba rowków 6
ID kompresora SD7V16
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 135
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 160
Ø koła pasowego [mm] 124
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286354142

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89168 NISSENS

SPRĘŻARKA KLIM NISSENS 89168 RENAULT MEGANE 96- [NOWA]
numery OEM:
RENAULT      7700866828
RENAULT      7700866828B
RENAULT      7701499844
zamienniki:
92-0215
KAGER
8FK 351 127-561
brak
BEHR HELLA SERVICE
4300K243
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89168 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89168 NISSENS:

2022-02-04
 5/5
ok
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.