Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 90627 nissens

Chłodnica oleju, układ kierowania 90627 NISSENS

90627 Chłodnica oleju, układ kierowania NISSENS
nissens 90627

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

90627

producent:

NISSENS

Rodzaj chłodzenia chłodzony powietrzem
Materiał Aluminium
Wymiary radiatora 520 x 50 x 16 mm
Głębokość sieci [mm] 16
Szerokość sieci [mm] 50
Długość sieci [mm] 520
nr EAN 5707286249233

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju, układ kierowania 90627 NISSENS

Chłodnica oleju silnikowego pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64) 2.0D/2.5D/3.0D 09.02-12.10
numery OEM:
BMW      1721 7 787 447
BMW      17217800369
BMW      7 787 447

Zastosowanie Chłodnica oleju, układ kierowania 90627 NISSENS w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.