Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » 95387 nissens

Osuszacz klimatyzacji, ** FIRST FIT ** 95387 NISSENS

95387 Osuszacz klimatyzacji, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 95387
Osuszacz klimatyzacji, ** FIRST FIT ** 95387
95387
nissens 95387 Osuszacz klimatyzacji, ** FIRST FIT **
66.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

95387

producent:

NISSENS

Wymiary radiatora 335 x 27 x 0 mm
Materiał Tworzywo sztuczne
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
nr EAN 5707286263703

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, ** FIRST FIT ** 95387 NISSENS

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X5 (E53) 2.0D-4.8 01.00-12.13
numery OEM:
BMW      6.942.025
BMW      6453.6.942.025

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, ** FIRST FIT ** 95387 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji, ** FIRST FIT ** 95387 NISSENS:

2022-08-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 95387

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.