Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2119150 nk

Zacisk hamulca 2119150 NK

2119150 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2119150

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2119149
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta BREMBO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 46/52
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 300
nr EAN 5700750086808

skład zestawu:
8619021 Tłoczek, zacisk hamulca
8619022 Tłoczek, zacisk hamulca
8837019 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8923006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2119150 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      16 078 766 80
CITROËN      4401 K1
FIAT      51885310
FIAT      71793171
FIAT      71793172
FIAT      71793173
FIAT      735322961
FIAT      77364052
PEUGEOT      16 078 766 80
PEUGEOT      4401 K1

Zastosowanie Zacisk hamulca 2119150 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu