Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA A (J89) 1.8 S (F19, M19) (1989.09-1990.10) 90km » 2122112 nk
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.8 S (f19, M19) (1989.09-1990.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2122112 NK

2122112 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2122112

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2122111
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaNISSIN
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]30
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]7
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]234
nr EAN5703858680459

skład zestawu:
8622021 Tłoczek, zacisk hamulca
8826006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8952007 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2122112 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      44001 0M800

Zastosowanie Zacisk hamulca 2122112 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu