Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2136127 nk

Zacisk hamulca 2136127 NK

2136127 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2136127

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2136128
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Ograniczenia producenta DELCO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 52
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 256
nr EAN 5703858237554

skład zestawu:
8636007 Tłoczek, zacisk hamulca
8836006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136127 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. ASTRA/VECTRA 92-03 LE
numery OEM:
OPEL      5 42 231
OPEL      5 42 251
OPEL      5542049
OPEL      90297765
OPEL      90487042
OPEL      93173143
OPEL      96193089
VAUXHALL      90297765
VAUXHALL      90487042
VAUXHALL      93173143
VAUXHALL      96193089
CHEVROLET      90297765
CHEVROLET      90487042
CHEVROLET      93173143
CHEVROLET      96193089
DAEWOO      90297765
DAEWOO      90487042
DAEWOO      93173143
DAEWOO      96193089

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136127 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu