Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 214461 nk

Zacisk hamulca 214461 NK

214461 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

214461

producent:

NK

parzyste numery artykułów 214462
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta AKEBONO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm] 43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 277
nr EAN 5703858715281

skład zestawu:
8644006 Tłoczek, zacisk hamulca
8845027 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8922001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214461 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SUBARU P. FORESTER/IMPREZA/LEGACY/OUTBACK 2,0-3,0 94- LE

Zacisk hamulca 214461 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Zacisk hamulca 214461 producenta NK

SUBARU

26291AC030, 26291AC031, 26291AC032, 26292AE110

numery OEM:
SUBARU      26291AC030
SUBARU      26291AC031
SUBARU      26291AC032
SUBARU      26292AE110
zamienniki:
J3217010
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
BHS768E
brak
TRW
BHS769E
brak
TRW
1301214461
brak
SBS
F 78 024
brak
BREMBO
38160800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 214461 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu