Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5032559 nk

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032559 NK

5032559 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
39.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

5032559

producent:

NK

parzyste numery artykułów 5032560
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 16x1,5
nr EAN 5703858646530

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032559 NK

KOŃC. DR. KIER. FORD SCORPIO

NK to jeden z największych dostawców końcówek drążka 5032559 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny.
Producent NK gwarantuje, że dzięki użytym technologiom wytwarzania oraz wysokim normom jakości, wszystkie produkowane przez nich części, podobnie jak końcówki drążka o numerze 5032559, spełniają oczekiwania użytkowników. Wytworzona w zakładach NK część końcówka drążka 5032559 wykonywana jest z najlepszych materiałów na nowoczesnych maszynach i urządzeniach. NK stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne aby jego części sprostały wymaganiom uzytkowników aut. Końcówki drążka dostawcy NK cieszą się dobrą opinią u użytkowników i mechaników samochodowych zakładających je w swoich warsztatach.
Końcówka drążka 5032559 ma zastosowanie do samochodu FORD MONDEO V Turnier (CF) od 2014.09 oraz wielu innych modeli aut.
Wykonawca podzespołu o numerze 5032559 deklaruje jej właściwe dopasowanie do samochodów FORD, jeżeli jednak masz wątpliwości czy część jest dobrze dobrana, prosimy o kontakt z pracownikami sklepu.
Końcówka drążka 5032559 ma dobrą stosunek cena do jakości. Nabycie tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
FORD      5030222
FORD      95GX-3270-BA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032559 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.