Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5033689 nk

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033689 NK

5033689 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
53.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

5033689

producent:

NK

parzyste numery artykułów 5033688
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość [mm] 139
nr EAN 5703858910501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033689 NK

KOŃC. DR. KIER. OPEL MERIVA 10- LE

Części z kategorii końcówka drążka wytworzone przez uznanego producenta części samochodowych, koncern NK mają zastosowanie w wielu modelach współczesnych samochodów.
Końcówka drążka 5033689 produkowany jest w fabrykach NK przy z zastosowaniem najnowocześniejszych technologii i odpowiednich norm jakości.
Producent NK dokłada niezbędnych starań, aby jego wyroby były jak najwyższej jakości, były bezawaryjne i cechowały je długie przebiegi.
Opinie użytkowników o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka NK 5033689 potwierdzają ich wysoką jakość i walory użytkowe.
Końcówka drążka 5033689 ma zastosowanie do samochodu OPEL COMBO Furgon / kombi od 2001.10 oraz wielu innych modeli aut. Aktualnie prezentowana część należąca do kategorii końcówki drążków kierowniczych, pasuje do samochodów marki OPEL jednak w przypadku wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu celem weryfikacji doboru tego podzespołu pojazdu. Końcówka drążka 5033689 ma dobrą stosunek cena do jakości. Nabycie tej części zamiennnej będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
OPEL      1609013
OPEL      93196780
VAUXHALL      93196780

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5033689 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.