Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 681502 nk

Mocowanie amortyzatora 681502 NK

681502 Mocowanie amortyzatora NK
nk 681502

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

681502

producent:

NK

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
Rodzaj mocowania montowanie kołnierza
Wymagana ilość 2
Jednostka ilości Sztuka
nr EAN 5703858639099

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 681502 NK

numery OEM:
BMW      31 33 1 090 467
BMW      31 33 1 092 885
BMW      31 33 1 135 582
BMW      31 33 1 135 582AE
BMW      31 33 6 759 871
BMW      31 33 6 764 947
BMW      31 33 6 769 585
BMW      31 33 6 779 613
BMW      31 33 6 795 871

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 681502 NK w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).