Szerokość [mm] | 24,75 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 50 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 90 | |
nr EAN | 5700750123534 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 763313 NK
FIAT | 1101597 | |
FIAT | 26800160 | |
FIAT | 7162191 | |
IVECO | 1101597 | |
IVECO | 1110003 | |
IVECO | 7162191 | |
MERCEDES-BENZ | 000 981 36 05 | |
MERCEDES-BENZ | 000 981 90 02 | |
MERCEDES-BENZ | 000720 032210 | |
MERCEDES-BENZ | 000720 432210 | |
MERCEDES-BENZ | 001 981 89 05 | |
MERCEDES-BENZ | 002 981 13 05 | |
MERCEDES-BENZ | 002 981 19 05 | |
MERCEDES-BENZ | 002 981 22 05 | |
MERCEDES-BENZ | 002 981 66 05 | |
MERCEDES-BENZ | 005 981 53 05 | |
MERCEDES-BENZ | 006 981 56 05 | |
MERCEDES-BENZ | 007 981 04 05 | |
MERCEDES-BENZ | 007 981 55 05 | |
MERCEDES-BENZ | 015 981 74 05 | |
MERCEDES-BENZ | 017 981 38 05 | |
MERCEDES-BENZ | 020 981 19 05 | |
MERCEDES-BENZ | 319 981 04 05 | |
MERCEDES-BENZ | A000 981 36 05 | |
MERCEDES-BENZ | A000 981 90 02 | |
MERCEDES-BENZ | A001 981 89 05 | |
MERCEDES-BENZ | A002 981 13 05 | |
MERCEDES-BENZ | A002 981 19 05 | |
MERCEDES-BENZ | A002 981 22 05 | |
MERCEDES-BENZ | A002 981 66 05 | |
MERCEDES-BENZ | A005 981 53 05 | |
MERCEDES-BENZ | A006 981 56 05 | |
MERCEDES-BENZ | A007 981 04 05 | |
MERCEDES-BENZ | A007 981 55 05 | |
MERCEDES-BENZ | A015 981 74 05 | |
MERCEDES-BENZ | A017 981 38 05 | |
MERCEDES-BENZ | A020 981 19 05 | |
MERCEDES-BENZ | A319 981 04 05 | |
OPEL | 4421378 | |
RENAULT | 4321 051 62R | |
RENAULT | 5000 389 250 | |
RENAULT | 5000 392 237 | |
RENAULT | 5000 788 063 | |
RENAULT | 5000 788 202 | |
VAUXHALL | 44 21 378 | |
VOLVO | 183765 | |
VOLKSWAGEN | 2D0 501 319 A | |
VOLKSWAGEN | 2D0 501 319 B |
Zastosowanie Łożysko koła 763313 NK w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko koła 763313 NK:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.