Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 852374 nk

Przewód hamulcowy elastyczny 852374 NK

852374 Przewód hamulcowy elastyczny NK
nk 852374
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

852374

producent:

NK

Długość [mm] 410
nr EAN 5703858661311

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 852374 NK

numery OEM:
ALFA ROMEO      0007563845
ALFA ROMEO      0060806216
ALFA ROMEO      0060808815
ALFA ROMEO      71736950
ALFA ROMEO      7563845
FIAT      71736972
FIAT      7563845
FIAT      7609087
FIAT      7655156
FIAT      82468102
LANCIA      71736972
LANCIA      7609087
LANCIA      7655156
LANCIA      82468102

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 852374 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 852374 NK:

2023-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.