Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 854533 nk

Przewód hamulcowy elastyczny 854533 NK

854533 Przewód hamulcowy elastyczny NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

854533

producent:

NK

Długość [mm] 360
nr EAN 5703858665623

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 854533 NK

numery OEM:
ROVER      GBH679
TOYOTA      90947 02 210
TOYOTA      90947 02 222
TOYOTA      90947 02 235
TOYOTA      90947 02 261
TOYOTA      90947 02 492
TOYOTA      96940 31 360
TOYOTA      96940 31 363
TOYOTA      96940 31 364
TOYOTA      96940 33 555
TOYOTA      96940 33 605
zamienniki:
T 83 004
brak
BREMBO
1330854533
brak
SBS

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 854533 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 854533 NK:

Kendel, Warszawa
2023-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Białystok
2023-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kendel, Warszawa
2023-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.