Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 (1980.08-1982.09) 60km » 0404335 ocap
wybrany samochód: 
Peugeot 305 I Break (581d) 1.3 (1980.08-1982.09) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 0404335 OCAP

0404335 Sworzeń wahacza OCAP

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

0404335

producent:

OCAP

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyna dole
nr EAN8054682029868

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 0404335 OCAP

SWORZEŃ WAH OCAP 0404335 VW T5 03-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H8 407 361
VOLKSWAGEN      7H8 407 361 A
VOLKSWAGEN      7H8407361
VOLKSWAGEN      7H8407361A

Zastosowanie Sworzeń wahacza 0404335 OCAP w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 0404335 OCAP:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.