Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 93459142 opel

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL VIVARO 14- PT 93459142 OPEL

60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

93459142

producent:

OPEL

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL VIVARO 14- PT
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 4422439
Numer dostawcy: 93459142
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL VIVARO 14- PT 93459142 OPEL

LINKA HAMULCA R╩CZNEGO OPEL VIVARO B PR

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL VIVARO 14- PT 93459142 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL VIVARO 14- PT 93459142 producenta OPEL

OPEL

4422439, 93459142, 93868402

numery OEM:
OPEL      4422439
OPEL      93459142
OPEL      93868402
VAUXHALL      93459142
VAUXHALL      93868402
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL VIVARO 14- PT 93459142 OPEL w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.