Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez tulei prowadzącej |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 68 |
Wysokość 1 [mm] | 26 |
Wysokość 2 [mm] | 41 |
nr EAN | 4031185810074 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-1007 OPTIMAL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
191407181A, 191407181B
191407181A, 191407181B
SEAT | 191407181A | |
SEAT | 191407181B | |
VOLKSWAGEN | 191407181A | |
VOLKSWAGEN | 191407181B |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-1007 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.