Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » F8-3014 optimal

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3014 OPTIMAL

F8-3014 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora OPTIMAL
optimal F8-3014
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3014
76.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

F8-3014

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś przednia
średnica zewnętrzna [mm] 128
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 78
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 84
Wysokość 1 [mm] 24
Wysokość 2 [mm] 46
nr EAN 4031185830140

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3014 OPTIMAL

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3014 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3014 producenta OPTIMAL

FIAT

1303672080, 1318825080, 1329669080, 503538

PEUGEOT

503529, 503538, 503543, 503545, 503555

CITROËN

1318825080, 503529, 503538, 503543, 503545, 503555

LANCIA

1303672080, 1329669080, 303672080, 503529

numery OEM:
CITROËN      1318825080
CITROËN      503529
CITROËN      503538
CITROËN      503543
CITROËN      503545
CITROËN      503555
FIAT      1303672080
FIAT      1318825080
FIAT      1329669080
FIAT      503538
LANCIA      1303672080
LANCIA      1329669080
LANCIA      303672080
LANCIA      503529
PEUGEOT      503529
PEUGEOT      503538
PEUGEOT      503543
PEUGEOT      503545
PEUGEOT      503555

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3014 OPTIMAL w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.