Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » F8-3036 optimal

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3036 OPTIMAL

F8-3036 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora OPTIMAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

F8-3036

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4031185830362

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3036 OPTIMAL

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3036 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3036 producenta OPTIMAL

AUDI

021156017A, 191412249, 3266405, 377412335A, 823412249, 883412249

VOLKSWAGEN

021156017A, 191412249, 3266405, 377412335A, 823412249, 883412249

SEAT

021156017A, 191412249, 3266405, 377412335A, 823412249, 883412249, SE021156017A

numery OEM:
AUDI      021156017A
AUDI      191412249
AUDI      3266405
AUDI      377412335A
AUDI      823412249
AUDI      883412249
SEAT      021156017A
SEAT      191412249
SEAT      3266405
SEAT      377412335A
SEAT      823412249
SEAT      883412249
SEAT      SE021156017A
VOLVO      3266405
VOLVO      32664054
VOLKSWAGEN      021156017A
VOLKSWAGEN      191412249
VOLKSWAGEN      3266405
VOLKSWAGEN      377412335A
VOLKSWAGEN      823412249
VOLKSWAGEN      883412249
VAG      021156017A
VAG      191412249
VAG      3266405
VAG      377412335A
VAG      823412249
VAG      883412249

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora F8-3036 OPTIMAL w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).