Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Grubość [mm] | 55 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
nr EAN | 4031185241137 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-6523 OPTIMAL
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
54500AX600, 54500BC41A, 54500BC42A, 54501AX600, 54501BC41A, 54501BC42A, 54560AX600
8200183569, 8200346941, 8200346942
NISSAN | 54500-AX600 | |
NISSAN | 54500-BC41A | |
NISSAN | 54500-BC42A | |
NISSAN | 54501-AX600 | |
NISSAN | 54501-BC41A | |
NISSAN | 54501-BC42A | |
NISSAN | 54560-AX600 | |
RENAULT | 8200183569 | |
RENAULT | 8200346941 | |
RENAULT | 8200346942 |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-6523 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.