Ilość zębów | 120 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu |
Szerokość [mm] | 30 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z amortyzatorem, rolka napinacza |
nr EAN | 4031185570060 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1583AQ1 OPTIMAL
AUDI | 038109119L | |
AUDI | 038109119N | |
AUDI | 038109119P | |
AUDI | 038109119S | |
AUDI | 03L 109 244 C | |
AUDI | 045 109 243 A | |
AUDI | 045 109 243 C | |
AUDI | 045 109 244 A | |
AUDI | 045 109 479 B | |
FORD | 038109119N | |
FORD | 1 100 585 | |
FORD | 1 119 021 | |
FORD | 1 119 023 | |
FORD | 1100672 | |
FORD | 1131812 | |
FORD | 1250636 | |
FORD | 3M216268AA | |
FORD | XM21-6K297-AA | |
FORD | XM216268AA | |
FORD | XM216268BA | |
FORD | YM21-6B260-AA | |
FORD | YM21-6K254-CA | |
SEAT | 038109119L | |
SEAT | 038109119N | |
SEAT | 038109119P | |
SEAT | 038109119S | |
SEAT | 03L 109 244 C | |
SEAT | 045 109 243 A | |
SEAT | 045 109 243 C | |
SEAT | 045 109 244 A | |
SEAT | 045 109 479 B | |
SKODA | 038109119L | |
SKODA | 038109119N | |
SKODA | 038109119P | |
SKODA | 038109119S | |
SKODA | 03L 109 244 C | |
SKODA | 045 109 243 A | |
SKODA | 045 109 243 C | |
SKODA | 045 109 244 A | |
SKODA | 045 109 479 B | |
VOLKSWAGEN | 038109119L | |
VOLKSWAGEN | 038109119N | |
VOLKSWAGEN | 038109119P | |
VOLKSWAGEN | 038109119S | |
VOLKSWAGEN | 03L 109 244 C | |
VOLKSWAGEN | 045 109 243 A | |
VOLKSWAGEN | 045 109 243 C | |
VOLKSWAGEN | 045 109 244 A | |
VOLKSWAGEN | 045 109 479 B | |
VAG | 03L 109 244 C | |
VAG | 045 109 243 A | |
VAG | 045 109 243 C | |
VAG | 045 109 244 A | |
VAG | 045 109 479 B |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1583AQ1 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.