Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) (1971.04-1986.07) 65km » 10335 original imperium
wybrany samochód: 
Peugeot 504 Break (d_, F_) 2.1 D (e20, F20) (1971.04-1986.07) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 10335 ORIGINAL IMPERIUM

10335 Koło pasowe, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 10335
Koło pasowe, wał korbowy 10335
220.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10335

Status produktu: Normalny
Masa [g]2554
Średnica zewnętrzna 1 [mm]155,20
Ilość żeber6
Średnica zewnętrzna 2 [mm]150,90
Średnica wewnętrzna [mm]25,5
Szerokość 1 [mm]32,25
Szerokość 2 [mm]11,80
nr EAN8036013455263

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 10335 ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO III, ESPACE IV, GRAND SCENIC II, LAGUNA, LAGUNA I, LAGUNA II, LAGUNA III, MEGANE II 1.2-2.0 09.98-
numery OEM:
RENAULT      8200276840
RENAULT      8200297935
RENAULT      8200451073
RENAULT      8200505833
RENAULT      8200523068
RENAULT      8200619927
RENAULT      8200817574

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 10335 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 10335 ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.