Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Masa [g] | 101 |
Strona zabudowy | z lewej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,2 |
średnica zewnętrzna [mm] | 32,2 |
nr EAN | 8037303468161 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1435 ORIGINAL IMPERIUM
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
30683067
1061668, 1105524, 13000384, 13001121, 3M515K653AB, 3M515K653AC, 98AG5K743AE, 98AG5K743AF, YS415K743AB
BP4K28500C, BP4K28500D, BP4K28500E
FORD | 1061668 | |
FORD | 1105524 | |
FORD | 13000384 | |
FORD | 13001121 | |
FORD | 3M515K653AB | |
FORD | 3M515K653AC | |
FORD | 98AG5K743AE | |
FORD | 98AG5K743AF | |
FORD | YS415K743AB | |
MAZDA | BP4K28500C | |
MAZDA | BP4K28500D | |
MAZDA | BP4K28500E | |
VOLVO | 30683067 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1435 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.