Masa [g] | 503 |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
średnica zewnętrzna [mm] | 58 |
Długość [mm] | 80 |
nr EAN | 8033989221182 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1515 ORIGINAL IMPERIUM
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
4F0399409C, 4F0399415B, 4F0399415C
AUDI | 4F0399409C | |
AUDI | 4F0399415B | |
AUDI | 4F0399415C | |
SEAT | 4F0399409C | |
SEAT | 4F0399415B | |
SEAT | 4F0399415C | |
SKODA | 4F0399409C | |
SKODA | 4F0399415B | |
SKODA | 4F0399415C | |
VOLKSWAGEN | 4F0399409C | |
VOLKSWAGEN | 4F0399415B | |
VOLKSWAGEN | 4F0399415C |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1515 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.