Strona zabudowy | z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z tyłu |
Masa [g] | 221 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 13 |
Szerokość [mm] | 50 |
nr EAN | 8036183456961 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1524 ORIGINAL IMPERIUM
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
1K0407183M, 1K0407183P, 5C0407183A
1K0407183M, 1K0407183P, 5C0407183A
AUDI | 1K0407183M | |
AUDI | 1K0407183P | |
AUDI | 5C0407183A | |
SEAT | 1K0407183M | |
SEAT | 1K0407183P | |
SEAT | 5C0407183A | |
SKODA | 1K0407183M | |
SKODA | 1K0407183P | |
SKODA | 5C0407183A | |
VOLKSWAGEN | 1K0407183M | |
VOLKSWAGEN | 1K0407183P | |
VOLKSWAGEN | 5C0407183A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1524 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.