Masa [g] | 170 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
nr EAN | 8033989002774 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1859 ORIGINAL IMPERIUM
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
6LL407183, 8Z0407183, 8Z0407183A
6LL407183, 8Z0407183, 8Z0407183A
AUDI | 6LL407183 | |
AUDI | 8Z0407183 | |
AUDI | 8Z0407183A | |
SEAT | 6LL407183 | |
SEAT | 8Z0407183 | |
SEAT | 8Z0407183A | |
SKODA | 6LL407183 | |
SKODA | 8Z0407183 | |
SKODA | 8Z0407183A | |
VOLKSWAGEN | 6LL407183 | |
VOLKSWAGEN | 8Z0407183 | |
VOLKSWAGEN | 8Z0407183A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1859 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.