Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 23146 original imperium

Przewód hamulcowy elastyczny 23146 ORIGINAL IMPERIUM

23146 Przewód hamulcowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

23146

Masa [g] 99
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 450
Gwintowana złączka M - M
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 10
Skok gwintu 1 [mm] 1
Skok gwintu 2 [mm] 1
nr EAN 8033989057385

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 23146 ORIGINAL IMPERIUM

numery OEM:
ALFA ROMEO      0060522545
ALFA ROMEO      116464554300
ALFA ROMEO      116584554400
ALFA ROMEO      60522545
ALFA ROMEO      60727319
ALFA ROMEO      71736935
DAIMLER      71736935
FIAT      116464554300
FIAT      116584554400
FIAT      60522545
JAGUAR      71736935
LANCIA      116464554300
LANCIA      116584554400
LANCIA      60522545

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 23146 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 23146 ORIGINAL IMPERIUM:

Uwe, Czaplinek
2022-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.