Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Fiat 500 (312_) 1.0 Mild Hybrid (312AYD1B) (2021-???) 71km » 23223 original imperium
wybrany samochód: 
Fiat 500 (312_) 1.0 Mild Hybrid (312ayd1b) (2021-???) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 23223 ORIGINAL IMPERIUM

23223 Przewód hamulcowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

23223

Status produktu: Artykuł wychodzący
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]330
Masa [g]74
Gwintowana złączkaM - M
Średnica wewnętrzna 1 [mm]10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]10
Skok gwintu 1 [mm]1
Skok gwintu 2 [mm]1
nr EAN8033989058153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 23223 ORIGINAL IMPERIUM

numery OEM:
FORD      1553661
FORD      1558834
FORD      1563561
FORD      1572004
FORD      1613343
FORD      75EB2078BB
JAGUAR      C417413

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 23223 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 23223 ORIGINAL IMPERIUM:

Uwe, Czaplinek
2022-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.