Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI (2006.11-2011.05) 240km » 23267 original imperium
wybrany samochód: 
Seat Leon (1p1) 2.0 Tfsi (2006.11-2011.05) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 23267 ORIGINAL IMPERIUM

23267 Przewód hamulcowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

23267

Status produktu: Artykuł wychodzący
Gwint wewnętrzny [mm]M 10 x 1
Strona zabudowyOś tylna
Masa [g]67
Długość [mm]180
Gwintowana złączkaF - F
Średnica wewnętrzna 1 [mm]10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]10
Skok gwintu 1 [mm]1
Skok gwintu 2 [mm]1
nr EAN8033989058580

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 23267 ORIGINAL IMPERIUM

numery OEM:
AUDI      171611775
AUDI      171611775A
AUDI      175611775
AUDI      481611776
SEAT      171611775
SEAT      171611775A
SEAT      175611775
SEAT      481611776
SKODA      171611775
SKODA      171611775A
SKODA      175611775
SKODA      481611776
VOLKSWAGEN      171611775
VOLKSWAGEN      171611775A
VOLKSWAGEN      175611775
VOLKSWAGEN      481611776

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 23267 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 23267 ORIGINAL IMPERIUM:

Uwe, Czaplinek
2022-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.