Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 23272 original imperium

Przewód hamulcowy elastyczny 23272 ORIGINAL IMPERIUM

23272 Przewód hamulcowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

23272

Wymagana ilość 2
Gwint wewnętrzny [mm] M 10 x 1
Strona zabudowy z przodu
Masa [g] 85
Długość [mm] 335
Strona zabudowy Oś tylna
Gwint zewn. [mm] M 10 x 1
Strona zabudowy Oś przednia
Gwintowana złączka M - F
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 10
Skok gwintu 1 [mm] 1
Skok gwintu 2 [mm] 1
nr EAN 8033989058634

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 23272 ORIGINAL IMPERIUM

numery OEM:
AUDI      171611701G
AUDI      171611701L
AUDI      175611701A
AUDI      191611701
AUDI      321611701B
AUDI      823611707
AUDI      849611707A
SEAT      171611701G
SEAT      171611701L
SEAT      175611701A
SEAT      191611701
SEAT      321611701B
SEAT      823611707
SEAT      849611707A
SKODA      171611701G
SKODA      171611701L
SKODA      175611701A
SKODA      191611701
SKODA      321611701B
SKODA      823611707
SKODA      849611707A
VOLKSWAGEN      171611701G
VOLKSWAGEN      171611701L
VOLKSWAGEN      175611701A
VOLKSWAGEN      191611701
VOLKSWAGEN      321611701B
VOLKSWAGEN      823611707
VOLKSWAGEN      849611707A

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 23272 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 23272 ORIGINAL IMPERIUM:

Uwe, Czaplinek
2022-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.