Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 23289 original imperium

Przewód hamulcowy elastyczny 23289 ORIGINAL IMPERIUM

23289 Przewód hamulcowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

23289

Długość [mm] 205
Masa [g] 87
Strona zabudowy Oś tylna
Gwintowana złączka F - F
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 10
Skok gwintu 1 [mm] 1
Skok gwintu 2 [mm] 1
nr EAN 8033989058801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 23289 ORIGINAL IMPERIUM

numery OEM:
CITROËN      481626
CITROËN      91500635
CITROËN      96169410
PEUGEOT      481626
PEUGEOT      91500635

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 23289 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 23289 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.