Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Toyota 4 RUNNER II (_N13_) 3.0 EFI (VZN130_, VZN130G, VZN130R) (1990.01-1995.10) 143km » 23332 original imperium
wybrany samochód: 
Toyota 4 Runner Ii (_n13_) 3.0 Efi (vzn130_, Vzn130g, Vzn130r) (1990.01-1995.10) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 23332 ORIGINAL IMPERIUM

23332 Przewód hamulcowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

23332

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość [mm]344
Masa [g]92
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Gwintowana złączkaF - F
Średnica wewnętrzna 1 [mm]10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]10
Skok gwintu 1 [mm]1
Skok gwintu 2 [mm]1
nr EAN8033989059228

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 23332 ORIGINAL IMPERIUM

numery OEM:
ALFA ROMEO      0060501717
ALFA ROMEO      546648
ALFA ROMEO      60501717
FIAT      546648
FIAT      60501717
LANCIA      546648
LANCIA      60501717
zamienniki:

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 23332 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 23332 ORIGINAL IMPERIUM:

Uwe, Czaplinek
2022-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.