Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 23378 original imperium

Przewód hamulcowy elastyczny 23378 ORIGINAL IMPERIUM

23378 Przewód hamulcowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

23378

Masa [g] 90
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 360
Gwintowana złączka M - F
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 10
Skok gwintu 1 [mm] 1
Skok gwintu 2 [mm] 1
nr EAN 8033989059686

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 23378 ORIGINAL IMPERIUM

numery OEM:
ALFA ROMEO      7662724
CITROËN      480672
CITROËN      4806H7
FIAT      7662724
LANCIA      7662724
OPEL      13251588
OPEL      13267284
OPEL      562277
OPEL      562457
PEUGEOT      480672
TALBOT      0054338600
VAUXHALL      13251588
VAUXHALL      13267284

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 23378 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 23378 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.