Masa [g] | 90 | |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Długość [mm] | 360 | |
Gwintowana złączka | M - F | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 10 | |
Skok gwintu 1 [mm] | 1 | |
Skok gwintu 2 [mm] | 1 | |
nr EAN | 8033989059686 |
Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 23378 ORIGINAL IMPERIUM
ALFA ROMEO | 7662724 | |
CITROËN | 480672 | |
CITROËN | 4806H7 | |
FIAT | 7662724 | |
LANCIA | 7662724 | |
OPEL | 13251588 | |
OPEL | 13267284 | |
OPEL | 562277 | |
OPEL | 562457 | |
PEUGEOT | 480672 | |
TALBOT | 0054338600 | |
VAUXHALL | 13251588 | |
VAUXHALL | 13267284 |
Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 23378 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 23378 ORIGINAL IMPERIUM:
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020