Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 25938 original imperium

Mocowanie amortyzatora 25938 ORIGINAL IMPERIUM

25938 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
76.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

25938

Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 946
Grubość [mm] 39
Średnica wewnętrzna [mm] 15
średnica zewnętrzna [mm] 155
nr EAN 8033989067612

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 25938 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CADILLAC BLS; FIAT CROMA; OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3 1.6-3.2 04.02-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51755688
FIAT      51755688
LANCIA      51755688
OPEL      0344529
OPEL      0344533
OPEL      0344536
OPEL      0344537
OPEL      0344538
OPEL      13156294
OPEL      13178147
OPEL      13188763
OPEL      13188764
OPEL      24435884
OPEL      344529
OPEL      344533
OPEL      344536
OPEL      344537
OPEL      344538
SAAB      12793902
SAAB      13188763
SAAB      24435884
VAUXHALL      13178147
VAUXHALL      13188763
VAUXHALL      24435884

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 25938 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 25938 ORIGINAL IMPERIUM:

2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).