Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 28352 original imperium

Mocowanie amortyzatora 28352 ORIGINAL IMPERIUM

28352 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 28352
Mocowanie amortyzatora 28352
28352
original imperium 28352 Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora 28352 original imperium
Mocowanie amortyzatora 28352 original imperium

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

28352

Masa [g] 1123
Strona zabudowy z lewej
Wymagana ilość 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 8033989089058

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 28352 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 156, 164, 166, 33 1.4-2.5D 01.90-06.07
numery OEM:
ALFA ROMEO      60570732
FIAT      60570732
LANCIA      60570732

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 28352 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 28352 ORIGINAL IMPERIUM:

Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).