Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 29054 original imperium

Osłona, wał napędowy 29054 ORIGINAL IMPERIUM

29054 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

29054

Materiał Guma
Wysokość [mm] 124
Masa [g] 97
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica 1 [mm] 24,9
Średnica 2 [mm] 82
nr EAN 8033989095936

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 29054 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 24,9/82) (dł.124) (kpl.) pasuje do: VOLVO S40 II, V50, ALFA ROMEO 159, BRERA, MITO, BMW 3 (E90), 3 (G20, G80, G28), 3 (G21, G81) 1.2-Electric 06.98-

Osłona, wał napędowy 29054 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Osłona, wał napędowy 29054 producenta ORIGINAL IMPERIUM

ROVER

GDG162, GDG164, TDR100950

OPEL

0374434, 1603259, 1603277, 374434, 93182542

MITSUBISHI

MR911162

MAZDA

GG0322530, GG0322530A

FIAT

46307716, 46308662, 59259041

NISSAN

39241AV326, 39241AW326, C9B41AV315

FORD

2M5V4A084AA, 4371803, 4511120

TOYOTA

0443805121, 0443805190

LANCIA

46307716, 46308662, 59259041

RENAULT

7701209928

ALFA ROMEO

46307716, 46308662, 59259041

numery OEM:
ALFA ROMEO      46307716
ALFA ROMEO      46308662
ALFA ROMEO      59259041
AUSTIN      GDG162
AUSTIN      GDG164
FIAT      46307716
FIAT      46308662
FIAT      59259041
FORD      2M5V4A084AA
FORD      4371803
FORD      4511120
LANCIA      46307716
LANCIA      46308662
LANCIA      59259041
MAZDA      GG0322530
MAZDA      GG0322530A
MITSUBISHI      MR911162
NISSAN      39241AV326
NISSAN      39241AW326
NISSAN      C9B41AV315
OPEL      0374434
OPEL      1603259
OPEL      1603277
OPEL      374434
OPEL      93182542
RENAULT      7701209928
ROVER      GDG162
ROVER      GDG164
ROVER      TDR100950
TOYOTA      0443805121
TOYOTA      0443805190

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 29054 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 29054 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.